>>>Comunicant...

dimecres, de maig 04, 2005

El millor de ser estudiant

Aquest és l'eslògan que utilitza el diari El Pais per a la seva campanya d'implantació a les universitats. La campanya pretèn oferir el diari de manera grauïta durant dos mesos els dies feiners. A més, entre tots els participants es sortegen beques de fins a 6.000€.
La setmana passada la campanya va arribar a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autonòma de Barcelona. Es van trobar ja sense la taula - tanca publicitària que havien instal·lat el grup i que alguns membres del col·lectiu "Joves anti-tot" es van encarregar de desfenestrar a una margera pròxima a la biblioteca de comunicació i hemeroteca general.
Els diaris però, tenen un excés de tinta blava que els hi dóna un aire a "estoc mal editat" que es dóna als estudiants. Aquestes taques no deixarien vendre el producte als quiscos de tot el país. Total, els regalem intentant demostrar que ens estem aproximant a les noves generacions. Oh, que maco! Però crec que regalar productes defectuosos no és la millor manera d'aconseguir més públic. La promoció que feien de Sopes Litoral no crec que fos de lots amb sopa rància -suposo-.
Potser els senyor de El País pensen que els joves ens conformem amb tot (algú ha dit pisos de 30m2?) i que tan li fa que tinguin une taques de tinta blava, ja que cada dia fem religiosament la nostra cua on, no hi falta gent del col·lectiu de "Joves Anti-tot". Això sí que és un poema...