>>>Comunicant...

dilluns, d’abril 11, 2005

Copia, enganxa

Antena 3 ha apostat per Alicia Senovilla perquè intenti millorar els fluixos resultats d'audiència a l'hora de la sobretaula. El programa La buena onda de la tarde, no és més que una còpia del que ja feia Agustín Bravo i que va acabar desapareixent.
Senovilla, que tenia més audiència els matins que la mateixa Campos, no està de sort en una franja tant competitva (Aquí hay tomate, telenovel·les de TVE1), la seva audiència ronda el 15%.
La solució no és doncs anar copiant i enganxant els mateixos programes amb les mateixes paraules i col·laboradors. A la cadena de Planeta li interessa guanyar share en aquests franja, ja que fa que no sigui el líder en el global dels dies, i aquest recaigui sobre Telecinco, la competència directa. La solució és un canvi profund de programació a tota la tarda.
De moment, tot i l'audiència que acompanya a Senovilla allà on va, La buena Onda és un d'aquells programes que està en coma esperant que la paciència dels directius s'acabi... o un miracle de Déu, però amb la feina que se li ha girat ara...